KROK 1.
Decyzja podjęta? Złóż zamówienie – masz do wyboru aż 3 OPCJE ZAMAWIANIA:
KROK 2.
Po otrzymaniu kompletnych informacji wysyłamy wycenę (+ dane do przelewu) oraz projekt do akceptacji (jeśli dotyczy).
KROK 3.
Do realizacji produktu dochodzi po akceptacji projektu (jeśli dotyczy) oraz przedpłacie.
Cały proces opisany jest szerzej poniżej.
Złóż zamówienie – masz do wyboru aż 3 OPCJE ZAMAWIANIA:
-dostępny na stronie FORMULARZ ZAMÓWIENIA: ZAPROSZEŃ / DODATKÓW/BOXÓW
-skopiuj i prześlij na naszego maila KWESTIONARIUSZ ZAMÓWIENIA
-Zamów na miejscu w naszej siedzibie. Jeśli wybierasz produkty personalizowane wyślij przed lub po wizycie u nas TEKSTY (tekst zaproszenia, listy gości na winietki, treść menu itp.) na nasz adres mailowy: bazarkreatywny@wp.pl podając w tytule maila nazwę zamawiającego.
Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniego projektu – nie martw się. Tworzymy również projekty na indywidualne zamówienie. Jeśli macie Państwo swój pomysł, prosimy o kontakt mailowy – po poznaniu szczegółów dokonamy wyceny. Szanowni Państwo! Informujemy, że nie kopiujemy wzorów innych firm! Można oczywiście przesyłać linki, zdjęcia itp., aby zasugerować, o co mniej więcej chodzi, np. “chcielibyśmy, aby rozmieszczenie tekstu było jak tutaj, a grafika podobna do użytej w tym modelu” itp.Wycenę wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych.
Po otrzymaniu kompletnych informacji wysyłamy wycenę (oraz dane do przelewu) oraz składamy zaproszenie (wybrany dodatek) i wysyłamy mailem celem akceptacji.
/Przed wydrukiem zawsze wysyłamy spersonalizowany plik z wybraną przez Państwa czcionką i tekstem do wglądu żeby mieć pewność, że zaproszenie/wybrany dodatek…/ ma ostateczny kształt, którego Państwo oczekują./
*Gotowe produkty typu exploding boxy z dopisanym tytułem/ podpisem pod życzeniami/przesłanymi życzeniami – nie wymagają akceptacji. Prosimy o dokładne sprawdzenie tekstów przed ich wysłaniem.
Po otrzymaniu projektu można go zaakceptować albo zgłosić poprawki. Zgłoszenie poprawek powinno nastąpić zbiorczo w formie jednej wiadomości e-mail z listą wypunktowaną wszystkich poprawek. Jeśli w projekcie są poprawki, poprawiamy je i wysyłamy Wam ponownie do akceptacji.
Akceptacja zamyka proces dokonywania zmian OSTATECZNIE, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie całego tekstu, w przypadku błędu w zaakceptowanym do druku projekcie nie przyjmujemy reklamacji.
*Prosimy o przesyłanie wiadomości o treści: sprawdziłem i akceptuje projekt, akceptuje/zatwierdzam projekt, zatwierdzam projekt do druku itp. /Prosimy nie przysyłać niejednoznacznych akceptacji: “jest ładnie”, ” jest ok”, “może być”, “super”, “pięknie” itp. /przedłuża to realizacje zlecenia wysłaniem kolejnego maila z upewnieniem się, że nie ma już więcej poprawek i akceptują Państwo projekt do druku//
*Akceptacja jest jednorazowa. Nie ma akceptacji wstępnej i akceptacji końcowej.
Do realizacji produktu dochodzi po przedpłacie i akceptacji projektu*.
Aby przyspieszyć realizacje proszę zrobić przelew od razu po zakupie i przesłać potwierdzenie np. w formie pdf.
*Nie przyjmujemy akceptacji w formie wiadomości: “potwierdzam przelew”, prosimy również o nie wysyłanie print screenów z konta.
Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT, jeśli tak to prosimy o dane.
Druk/dodruk zaproszeń/dodatków trwa 5- 7 dni roboczych* ** od akceptacji spersonalizowanego produktu lub/i zaksięgowania wpłaty.
*pamiętaj, że czas realizacji zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych
**w przypadku bardzo dużej liczby zamówień terminy te mogą się ulec zmianie
Wysyłka lub odbiór w naszym sklepie w Poznaniu.
*Wysyłka nie jest wliczana w czas realizacji.
PROSIMY O DOKŁADNE SPRAWDZENIE CAŁEGO TEKSTU /NAZW MIEJSC, NR.TELEFONU, IMION I NAZWISK ITP./ ponieważ w przypadku błędu w zaakceptowanym do druku projekcie nie przyjmujemy reklamacji. Akceptacja projektu do druku zamyka proces dokonywania zmian ostatecznie. Po dokonaniu akceptacji do druku za wszelkie błędy związane z błędami w treści, za różnice zdań między zlecającymi odpowiada klient. Po akceptacji zlecającego ponosi on pełną odpowiedzialność w przypadku wystąpienia błędów w wydrukowanym zamówieniu, które nie zostały wskazane na etapie projektowania.*
polecam dopieszczony projekt z uwzględnieniem wszystkich moich nawet najmniejszych poprawek
Duży wybór zaproszeń w dobrej cenie. Szybka odpowiedź mailowa w sprawie ustalenia szczegółów. Polecam
Nie ma dla nich spraw nie do załatwienie. Bardzo dobry kontakt i szybka realizacja projektu ? Polecam.
Bardzo duży wybór zaproszeń, możliwość dostosowania wnętrza pod siebie, przemiła obsługa. Będę wracać.
Jestem bardzo zadowolony z usług, które są świadczone przez Bazar. Eksplodujące pudełka to po prostu rewelacja.
Razem z małżonką Izą jesteśmy bardzo zadowoleni. Zaproszenia wyszły idealnie!
Zamówienie zostało zrealizowane perfekcyjnie.Dziękuję bardzo!
+48 516 992 759
/nie odpowiadamy na sms'y/
ul. Woźna 7/8
61-777 Poznań
bazarkreatywny@wp.pl