Jak zamówić

Jak zamówić produkt?

Etap 1. Pomysł

Do realizacji zlecenia potrzebujemy następujących informacji:

  • wybrany element – kolekcja i wzór (np. zaproszenia – kolekcja … – wzór nr 2)
  • ilość sztuk
  • nazwa papieru (http://bazarkreatywny.pl/zloz-zamowienie/materialy/) /kartonu/materiału itp.
  • rozmiar – jeśli dany produkt występuje w różnych opcjach
  • podanie czcionki i tekstu(http://bazarkreatywny.pl/teksty/) wraz z danymi (data, miejsce itd.) /w pliku tekstowym np. Word, Notatnik, czy OpenOffice lub w treści maila, opracowując tekst nie trzeba przywiązywać wagi do jego rozłożenia, drukujemy dowolne teksty przesłane przez klienta lub wybrane z naszych propozycji zamieszczonych na stronie/
  • tekst na okładkę/wieczko
  • kolor wstążki – jeśli jest (http://bazarkreatywny.pl/zloz-zamowienie/materialy/)
  • podanie sposobu personalizacji zaproszeń:
  1. bez personalizacji – wypisują Państwo ręcznie nazwiska zapraszanych gości na kopercie
  2. wykropkowane miejsce, np. Sz.P. ……………..
  3. wdrukowane imiona i nazwiska gości
  • imion i nazwiska gości w odmienionej formie do treści zaproszenia /przy opcji nadruku na zaproszeniach/
  • nr telefonu i e-mail

Prześlij na nasz e-mail: bazarkreatywny@wp.pl lub poprzez formularz zamówienia.

Indywidualny projekt:

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniego projektu – nie martw się. Tworzymy również projekty na indywidualne zamówienie. Jeśli macie Państwo swój pomysł, prosimy o kontakt mailowy – po poznaniu szczegółów będziemy mogli dokonać wyceny. Szanowni Państwo! Informujemy, że nie kopiujemy wzorów innych firm! Można oczywiście przesyłać linki, zdjęcia itp., aby zasugerować, o co mniej więcej chodzi, np. “chcielibyśmy, aby na przodzie czcionka było podobna do tej, składanie takie, rozmieszczenie tekstu jak tutaj, a grafika podobna do użytej w tym modelu” itp.Wycenę wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych.

Etap 2. Personalizacja zaproszeń/ planów stołów/itp.

Po otrzymaniu kompletnych informacji personalizujemy projekt i wysyłamy go mailem celem akceptacji.

/Przed wydrukiem zawsze wysyłamy spersonalizowany plik z wybraną przez Państwa czcionką i tekstem do wglądu żeby mieć pewność, że zaproszenie/plan stołów/itp. ma ostateczny kształt, którego Państwo oczekują./

*Gotowe produkty typu kartki okolicznościowe i exploding boxy z dopisanym tytułem/ podpisem pod życzeniami/przesłanymi życzeniami – nie wymagają akceptacji. Prosimy o dokładne sprawdzenie tekstów przed ich wysłaniem.

Etap 3. Akceptacja projektu

Akceptacja lub wprowadzenie ewentualnych poprawek do projektu.

Akceptacja zamyka proces dokonywania zmian ostatecznie.

*Prosimy o przesyłanie wiadomości o treści: akceptuje/zatwierdzam, akceptuje projekt lub zatwierdzam projekt do druku itp. Prosimy nie przysyłać niejednoznacznych akceptacji: “jest ładnie”, ” jest ok”, “może być” itp.

*Akceptacja jest jednorazowa. Nie ma akceptacji wstępnej i akceptacji końcowej.

Etap 4. Wpłata

Do realizacji produktu dochodzi  po ostatecznej akceptacji projektu oraz przedpłacie. Dane do przelewu wyślemy mailem.
Aby przyspieszyć realizacje proszę zrobić przelew od razu po zakupie i przesłać potwierdzenie np. w formie pdf.

*Nie przyjmujemy akceptacji w formie wiadomości: “potwierdzam przelew”, prosimy również o nie wysyłanie print screenów z konta.

Etap 5. Wysyłka lub odbiór

Wysyłka lub odbiór  po akceptacji projektu i zaksięgowania wpłaty (czas realizacji w zależności od sezonu).

Po wcześniejszym uzgodnieniu możliwy jest odbiór osobisty w Poznaniu
Podane ceny są cenami brutto. Wystawiamy faktury VAT.

Etap 6.Uwagi

Prosimy o dokładne sprawdzanie projektu ponieważ w przypadku błędu w zaakceptowanym projekcie nie przyjmujemy reklamacji.

Regulamin

Prosimy o dokładne zapoznanie się z poniższym regulaminem przed złożeniem zamówienia na jakikolwiek z naszych produktów. Zamówienie któregokolwiek z naszych produktów jest równoznaczne z zaakceptowaniem niniejszego regulaminu.

1.Realizacja i wysyłka są dokonywane już w przeciągu 48 godzin (exploding boxy,  gotowe produkty) od akceptacji spersonalizowanego produktu i zaksięgowania wpłaty (w zależności od terminu w jakim kupują Państwo zaproszenia, czy jest to czas sezonu). Nie dotyczy dni wolnych i świąt. Wpłaty oczekujemy najpóźniej po zatwierdzeniu projektu /personalizowane produkty/ lub po zakupie.

2.Możliwość wystawienia faktury VAT

3.Jeżeli dany przedmiot nie dojdzie do Państwa w przeciągu 7 dni od wysyłki, to nalegamy o niezwłoczne skontaktowanie się z nami.

4.Prosimy o dokładne sprawdzanie spersonalizowanego projektu ponieważ w przypadku błędu w zaakceptowanym projekcie nie przyjmujemy reklamacji.

Reklamacji nie podlegają:

-błędy w druku nie wynikające z winy firmy (np. błędy w przesłanej liście gości – literówki, brak spacji, drukowany tekst itp.)

-wielkość oraz czytelność czcionki

-wielkość kokardy i kształt (są one wykonywane ręcznie, w związku z czym mogą się nieznacznie różnić)

-odcień wstążki

-odcień oraz nasycenie koloru (kolor wyświetlany na monitorze różni się odcieniem od wydrukowanego w zależności od ustawień monitora)

-wymiar i powtarzalność produktów ręcznie wykonanych (możliwe nieznaczne odchylenia)

5.Przesyłka

Przesyłki dostarcza Poczta Polska lub firma kurierska. Proszę sprawdzać stan przesyłki w obecności dostawcy, w razie gdy coś zostało uszkodzone podczas transportu proszę wraz z kurierem sporządzić protokół szkody, w przypadku braku tego protokołu reklamacje nie będą uwzględniane. O wszelkich niejasnościach proszę pisać od razu po otrzymaniu paczki, maks 2 dni. Po tym czasie oznacza dla nas, że wszystko jest w należytym porządku. Koszt odesłania reklamowanego przedmiotu ponosi klient.

6.Teksty do zaproszeń

Drukujemy dowolne teksty przesłane przez klienta lub wybrane z naszych propozycji zamieszczonych na stronie:

http://bazarkreatywny.pl/teksty/.

Można podesłać nr wybranego tekstu i niezbędne informacje a najlepiej skopiowany tekst już uzupełniony o wszystkie niezbędne informacje tj. Kto zaprasza, Kogo (lista gości lub miejsce wykropkowane), Kiedy (należy podać pełną datę i godzinę), Gdzie odbędzie się uroczystość (nazwę oraz adres kościoła/ Urzędu Stanu Cywilnego oraz miejsce w którym odbędzie się przyjęcie).
W przypadku zaproszeń na ślub i wesele warto dodać prośbę o potwierdzenie przybycia wraz z numerami telefonów.

Teksty do zaproszeń/kartek muszą być zapisane w edytowalnym pliku tekstowym np. programu Word, Notatnik, czy OpenOffice. W przypadku braku takich programów po prostu wpisany w treści wiadomości.  Nie przyjmujemy tekstów zapisanych w plikach formatu PDF, JPG czy skanów itp.

Tekst musi zawierać polskie znaki (ś, ć, ą, ę itp.). Proszę pamiętać także o uwzględnieniu wszystkich zasad pisowni: wielkich liter, spacji, przecinków, kropek itp.

Niepoprawnie przygotowane teksty odsyłamy do poprawki.

Opracowując tekst nie trzeba przywiązywać wagi do jego czcionki oraz wyśrodkowania. Wszystko to jest modyfikowane przy personalizowaniu projektu Państwa zaproszeń.

7.Imiona i nazwiska gości

Imiona i nazwiska gości do personalizacji zaproszeń/kartek muszą być zapisane w pliku tekstowym np. programu Word, Notatnik, czy OpenOffice lub w treści maila.

Muszą być zapisane:

    • jedno pod drugim,
    • bez skrótów „Sz. P.” czy „W. P.”,
    • a także odmienione odpowiednio do treści zaproszenia
    • prosimy nie numerować listy,
  • prosimy o nie używanie drukowanych liter (chyba, że chcecie Państwo aby w takiej formie były wstawione do zaproszenia),

Personalizacja zaproszeń/kartek wykonywana jest metodą kopiuj-wklej, w dokładnie takiej wersji w jakiej została przez Państwa przesłana. Proszę o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności list przed ich przesłaniem. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikłe z błędów w przesłanej przez Państwa liście.

/Większość treści zaproszeń zaczyna się mniej więcej tak: „ (…) mają zaszczyt zaprosić Sz. P. …”. Taka treść wymaga wstawienia imienia i nazwiska gościa w dopełniaczu (kogo?, czego?), czyli, np.: „ (…) mają zaszczyt zaprosić Sz. P. Agatę Staszewską”. Do Pary Młodej/Zapraszających należy odpowiednia odmiana listy gości i decyzja, czy dane nazwisko odmieniać, czy też nie. Zgodnie z zasadami języka polskiego wszystkie nazwiska należy odmieniać.Wyjątkiem są nazwiska żeńskie zakończone na inną literkę niż „a” oraz nazwiska męskie zakończone na „ua”, „u”, „o”, „e”.

Przykłady prawidłowych wpisów:
Iwonę Nowak i Jana Kowalskiego
Krzysztofa Komudę
Dorotę Korzeniowską z osobą towarzyszącą
Annę i Janusza Zuberem z dziećmi /

8.Ceny

Zaproszenia:

Podana cena zaproszenia obejmuje nadruk treści zaproszenia, nadruk nazwisk gości, nadruk dowolnego tekstu na okładkę oraz białą kopertę. W przypadku zamówień poniżej 10szt. do zamówienia doliczana jest opłata w wysokości 15 zł za projekt i skład tekstu. ( *W przypadku zamówień od 10 sztuk dokładnie tego samego wzoru opłata nie występuje).

Kartki:

Każda kartka może zostać przerobiona na żądanie klienta. Niektóre zmiany wymagają więcej pracy dla  grafika. Tego typu zmiany są możliwe, ale wymagają dodatkowych opłat.

zmiana napisu na okładce, podpis, podmiana życzeń – 5 zł
przepisywanie tekstu (tekst przyniesiony na kartce papieru) – 8zł/str
modyfikacja – poprawki graficzne w gotowym wzorze /dodanie zdjęcia, zmiana czcionki, dodanie elementów/ – w zależności od ilości zmian od 10 zł

Tworzymy również kartki na indywidualne zamówienie z Państwa zdjęciami, datą, życzeniami lub napisem. Prosimy o kontakt z nami. Projekt kartki – od 35 zł/h

Exploding boxy

Każdy exploding box może zostać przerobiony na żądanie klienta. Niektóre zmiany wymagają więcej pracy dla  grafika. Tego typu zmiany są możliwe, ale wymagają dodatkowych opłat.

zmiana napisu na okładce, podpis pod życzeniami, podmiana  życzeń – GRATIS

przepisywanie tekstu (tekst przyniesiony na kartce papieru) – 8zł/str
modyfikacja- poprawki graficzne w gotowym wzorze /dodanie zdjęcia, zmiana czcionki, dodanie elementów/ – w zależności od ilości zmian – od 10 zł

Tworzymy również exploding boxy na indywidualne zamówienie z Państwa zdjęciami, datą, życzeniami lub napisem. Prosimy o kontakt z nami. Projekt pudełka – od 35 zł/h

Godziny pracy:

Pracujemy:

pon.-wt.:     11:00 – 17:00
śr.:     11:00 – 20:00
czw.-piąt.: 11:00 – 17:00
W tych godzinach odbieramy telefony i odpowiadamy na maile.

Co mówią o nas inni?

Szanowni Panstwo,
Bardzo dziekuje za torciki. Ich piekne wykonanie przeszlo moje oczekiwania.
Wspolpraca z Panstwem byla sama przyjemnoscia.
Z pewnoscia zarekomenduje Panstwa uslugi i profesjonalizm moim wszystkim znajomym.
Dziekuje
Magdalena


Magdalena

Jestem bardzo zadowolony z usług, które są świadczone przez Bazar. Eksplodujące pudełka to po prostu rewelacja.


Kamil

Razem z małżonką Izą jesteśmy bardzo zadowoleni. Zaproszenia wyszły idealnie!


Maciej

Zamówienie zostało zrealizowane perfekcyjnie.Dziękuję bardzo!


Ela

Dane kontaktowe

Telefon

+48 516 992 759
/nie odpowiadamy na sms'y/

Adres

sklep stacjonarny
ul. Zielona 5/2
61-851 Poznań

E-mail

bazarkreatywny@wp.pl