Złóż zamówienie

Prosto, szybko, sprawnie

Etap 1. Składanie zamówienia

Do realizacji zaproszeń/zawiadomień potrzebujemy następujących informacji:

  1. wybrany element – kolekcja i wzór np. Kolekcja Folkowa wzór nr 1
  2. ilość sztuk np. 30 zaproszeń ( 25 lista + 5 wykropkowanych), 10 zawiadomień (bezoosobowo)
  3. nazwa papieru (http://bazarkreatywny.pl/zloz-zamowienie/papiery-ozdobne/) np. papier white metalic lub papier z fakturą płótna /najczęściej wybierane
  4. podanie czcionki  np. czcionka nr 9
  5.  podanie tekstu wraz z danymi (http://bazarkreatywny.pl/teksty/): tekst główny, potwierdzenie obecności, cytat, wierszyki/rebus  – plik tekstowy np.Word  lub w treści maila (drukujemy dowolne teksty przesłane przez klienta (prosimy nie wysyłać drukowanymi literami) lub wybrane z naszych propozycji) np. załącznik Word z tekstem zaproszenia, cytat nr 2, wierszyk nr 3 i 4, potwierdzenie do 1.03.2019 Marta 987 654 321, Adam 123 456 789
  6. tekst na okładkę np. okładka: Powiedziała Tak! Marta i Adam 2.03.2019 r.
  7. kolor wstążki – jeśli jest (http://bazarkreatywny.pl/zloz-zamowienie/wstazki/) np. brak wstążki
  8. podanie sposobu personalizacji zaproszeń (nie kopert): np. lista gości: Annę Kowalską . . .
    • bezosobowo – wypisują Państwo ręcznie nazwiska gości na kopercie
    • wykropkowane miejsce, np. Sz.P. ……………..
    • nadrukowana lista gości (imiona i nazwiska muszą być zapisane w odmienionej formie do treści zaproszenia jedno pod drugim)
  9. odbiór zamówienia: osobisty / wysyłka na:…
  10. nr telefonu i e-mail  /prosimy o podawanie numeru – umożliwi to szybszy kontakt w przypadku niejasności oraz maila w celu wysłania  projektu/

Prześlij na nasz e-mail: bazarkreatywny@wp.pl

Do realizacji dodatków potrzebujemy następujących informacji:

  1. wybrany motyw graficzny z zaproszeń– kolekcja i wzór np. Kolekcja Folkowa wzór nr 1 lub zamówienie na Anna Nowak 1.07.2022
  2. rodzaj i ilość – winietki x 45, księga gości, numery stołów x 10, zawieszki na alkohol x 40
  3. nazwa papieru (http://bazarkreatywny.pl/zloz-zamowienie/papiery-ozdobne/) np. papier white metalic lub papier z fakturą płótna /nie wybieramy papierów na piankę 50×70 i 100×70, księgę gości, pudełko na koperty, naklejki, podziękowania 30×40 – inne techniki druku/
  4. podanie czcionki  np. czcionka nr 9
  5. tytuł i teksty np. okładka księgi gości: Powiedziała Tak! Marta i Adam 2.03.2019 r., tył księgi: i żyli długo i szczęśliwie, teksty na zawieszki na alkohol: nr. 1,2,5,9 + Marta i Adam 2.03.2019 r.
  6. kolor wstążki – jeśli jest (http://bazarkreatywny.pl/zloz-zamowienie/wstazki/) np. różowa
  7. lista gości /na winietki i plan stołów/ np. lista gości na winietki: Anna Kowalska . . .
  8. odbiór zamówienia: osobisty / wysyłka na:…/pianki 50×70 i 100×70 tylko odbiór osobisty/
  9. nr telefonu i e-mail  /prosimy o podawanie numeru – umożliwi to szybszy kontakt w przypadku niejasności oraz maila w celu wysłania  projektu/
  10. data imprezy

np. winietki z motywem Kolekcja Folkowa wzór nr 1, papier: płótno, czcionka: nr 9, mail: xx, tel.: xx, odbiór osobisty, lista w załączniku

Prześlij na nasz e-mail: bazarkreatywny@wp.pl

Do realizacji exploding boxów/metryk potrzebujemy następujących informacji:

  1. wybrany element – kolekcja i wzór np. exploding box – kolekcja 18 urodziny
  2. modyfikacja treści: nie/tak:  tytułu na okładce: 18 Marysi, podpis pod życzeniami: ciocia Hania, data – 12 grudnia 1989
  3. odbiór zamówienia: osobisty / wysyłka na:…
  4. nr telefonu i e-mail  /prosimy o podawanie numeru – umożliwi to szybszy kontakt w przypadku niejasności oraz maila w celu wysłania  projektu/

UWAGA !!! Jeżeli zrezygnujesz z zakupów po wysłaniu do Ciebie projektu zaproszenia/dodatku itd. doliczymy opłatę za skład tekstu 30 zł./każdy projekt.

Indywidualny projekt:

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedniego projektu – nie martw się. Tworzymy również projekty na indywidualne zamówienie. Jeśli macie Państwo swój pomysł, prosimy o kontakt mailowy – po poznaniu szczegółów dokonamy wyceny. Szanowni Państwo! Informujemy, że nie kopiujemy wzorów innych firm! Można oczywiście przesyłać linki, zdjęcia itp., aby zasugerować, o co mniej więcej chodzi, np. “chcielibyśmy, aby rozmieszczenie tekstu było jak tutaj, a grafika podobna do użytej w tym modelu” itp.Wycenę wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych.

Etap 2. Skład zaproszenia /dodatków…/

Po otrzymaniu kompletnych informacji składamy zaproszenie (wybrany dodatek) i wysyłamy mailem celem akceptacji wraz z wyceną(oraz danymi do przelewu).

/Przed wydrukiem zawsze wysyłamy spersonalizowany plik z wybraną przez Państwa czcionką i tekstem do wglądu żeby mieć pewność, że zaproszenie/wybrany dodatek…/ ma ostateczny kształt, którego Państwo oczekują./

*Gotowe produkty typu exploding boxy z dopisanym tytułem/ podpisem pod życzeniami/przesłanymi życzeniami – nie wymagają akceptacji. Prosimy o dokładne sprawdzenie tekstów przed ich wysłaniem.

Etap 3. Akceptacja lub wprowadzenie ewentualnych poprawek

Po otrzymaniu projektu można go zaakceptować albo zgłosić poprawki. Zgłoszenie poprawek powinno nastąpić zbiorczo w formie jednej wiadomości e-mail z listą wypunktowaną wszystkich poprawek.

Akceptacja zamyka proces dokonywania zmian OSTATECZNIE, dlatego prosimy o dokładne sprawdzenie całego tekstu, w przypadku błędu w zaakceptowanym do druku projekcie nie przyjmujemy reklamacji.

*Prosimy o przesyłanie wiadomości o treści: sprawdziłem i akceptuje projekt, akceptuje/zatwierdzam projekt, zatwierdzam projekt do druku itp. /Prosimy nie przysyłać niejednoznacznych akceptacji: “jest ładnie”, ” jest ok”, “może być”, “super”, “pięknie” itp. /przedłuża to realizacje zlecenia wysłaniem kolejnego maila z upewnieniem się, że nie ma już więcej poprawek i akceptują Państwo projekt do druku//

*Akceptacja jest jednorazowa. Nie ma akceptacji wstępnej i akceptacji końcowej.

Etap 4. Druk/dodruk

Do realizacji produktu dochodzi  po akceptacji projektu* oraz przedpłacie.
Aby przyspieszyć realizacje proszę zrobić przelew od razu po zakupie i przesłać potwierdzenie np. w formie pdf.

*Nie przyjmujemy akceptacji w formie wiadomości: “potwierdzam przelew”, prosimy również o nie wysyłanie print screenów z konta.

Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT, jeśli tak to prosimy o dane.

Druk/dodruk zaproszeń/dodatków trwa 5- 7 dni roboczych* ** od akceptacji spersonalizowanego produktu lub/i zaksięgowania wpłaty.

*pamiętaj, że czas realizacji zamówień nie obejmuje sobót, niedziel oraz dni świątecznych

**w przypadku bardzo dużej liczby zamówień terminy te mogą się ulec zmianie

Etap 5. Wysyłka lub odbiór

Wysyłka lub odbiór w naszym sklepie na ul. Zielonej 5/2 w Poznaniu.

*Wysyłka nie jest wliczana w czas realizacji.

Etap 6.Uwagi

PROSIMY O DOKŁADNE SPRAWDZENIE CAŁEGO TEKSTU /NAZW MIEJSC, NR.TELEFONU, IMION I NAZWISK ITP./ ponieważ w przypadku błędu w zaakceptowanym do druku projekcie nie przyjmujemy reklamacji. Akceptacja projektu do druku zamyka proces dokonywania zmian ostatecznie. Po dokonaniu akceptacji do druku za wszelkie błędy związane z błędami w treści, za różnice zdań między zlecającymi odpowiada klient. Po akceptacji zlecającego ponosi on pełną odpowiedzialność w przypadku wystąpienia błędów w wydrukowanym zamówieniu, które nie zostały wskazane na etapie projektowania.*

Co mówią o nas inni?

Szanowni Panstwo,
Bardzo dziekuje za torciki. Ich piekne wykonanie przeszlo moje oczekiwania.
Wspolpraca z Panstwem byla sama przyjemnoscia.
Z pewnoscia zarekomenduje Panstwa uslugi i profesjonalizm moim wszystkim znajomym.
Dziekuje
Magdalena


Magdalena

Jestem bardzo zadowolony z usług, które są świadczone przez Bazar. Eksplodujące pudełka to po prostu rewelacja.


Kamil

Razem z małżonką Izą jesteśmy bardzo zadowoleni. Zaproszenia wyszły idealnie!


Maciej

Zamówienie zostało zrealizowane perfekcyjnie.Dziękuję bardzo!


Ela

Dane kontaktowe

Telefon

+48 516 992 759
/nie odpowiadamy na sms'y/

Adres

ul. Zielona 5/2 /Pl. Bernardyński/

E-mail

bazarkreatywny@wp.pl