1.Realizacja i wysyłka są dokonywane już w przeciągu 3 dni (exploding boxy) od akceptacji spersonalizowanego produktu i zaksięgowania wpłaty (w zależności od terminu w jakim kupują Państwo zaproszenia, czy jest to czas sezonu). Nie dotyczy dni wolnych i świąt. Wpłaty oczekujemy najpóźniej po zatwierdzeniu projektu /personalizowane produkty/ lub po zakupie.
2.Możliwość wystawienia faktury VAT
3.Jeżeli dany przedmiot nie dojdzie do Państwa w przeciągu 7 dni od wysyłki, to nalegamy o niezwłoczne skontaktowanie się z nami.
Reklamacji nie podlegają:
-błędy w druku nie wynikające z winy firmy (np. błędy w przesłanej liście gości – literówki, brak spacji, drukowany tekst itp.)
-wielkość oraz czytelność czcionki
-wielkość kokardy i kształt (są one wykonywane ręcznie, w związku z czym mogą się nieznacznie różnić)
-odcień wstążki
-odcień oraz nasycenie koloru (kolor wyświetlany na monitorze różni się odcieniem od wydrukowanego w zależności od ustawień monitora)
-wymiar i powtarzalność produktów ręcznie wykonanych (możliwe nieznaczne odchylenia)
5.Przesyłka
Przesyłki dostarcza Poczta Polska lub firma kurierska. Proszę sprawdzać stan przesyłki w obecności dostawcy, w razie gdy coś zostało uszkodzone podczas transportu proszę wraz z kurierem sporządzić protokół szkody, w przypadku braku tego protokołu reklamacje nie będą uwzględniane. O wszelkich niejasnościach proszę pisać od razu po otrzymaniu paczki, maks 2 dni. Po tym czasie oznacza dla nas, że wszystko jest w należytym porządku. Koszt odesłania reklamowanego przedmiotu ponosi klient.
6.Teksty do zaproszeń
Drukujemy dowolne teksty przesłane przez klienta lub wybrane z naszych propozycji zamieszczonych na stronie:
Można podesłać nr wybranego tekstu i niezbędne informacje a najlepiej skopiowany tekst już uzupełniony o wszystkie niezbędne informacje tj. Kto zaprasza, Kogo (lista gości lub miejsce wykropkowane), Kiedy (należy podać pełną datę i godzinę), Gdzie odbędzie się uroczystość (nazwę oraz adres kościoła/ Urzędu Stanu Cywilnego oraz miejsce w którym odbędzie się przyjęcie).
W przypadku zaproszeń na ślub i wesele warto dodać prośbę o potwierdzenie przybycia wraz z numerami telefonów.
Teksty do zaproszeń/kartek muszą być zapisane w edytowalnym pliku tekstowym np. programu Word, Notatnik, czy OpenOffice. W przypadku braku takich programów po prostu wpisany w treści wiadomości. Nie przyjmujemy tekstów zapisanych w plikach formatu PDF, JPG czy skanów itp.
Tekst musi zawierać polskie znaki (ś, ć, ą, ę itp.). Proszę pamiętać także o uwzględnieniu wszystkich zasad pisowni: wielkich liter, spacji, przecinków, kropek itp.
Niepoprawnie przygotowane teksty odsyłamy do poprawki.
Opracowując tekst nie trzeba przywiązywać wagi do jego czcionki oraz wyśrodkowania. Wszystko to jest modyfikowane przy personalizowaniu projektu Państwa zaproszeń.
7.Imiona i nazwiska gości
Imiona i nazwiska gości do personalizacji zaproszeń/kartek muszą być zapisane w pliku tekstowym np. programu Word, Notatnik, czy OpenOffice lub w treści maila.
Muszą być zapisane:
Personalizacja zaproszeń/kartek wykonywana jest metodą kopiuj-wklej, w dokładnie takiej wersji w jakiej została przez Państwa przesłana. Proszę o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności list przed ich przesłaniem. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikłe z błędów w przesłanej przez Państwa liście.
/Większość treści zaproszeń zaczyna się mniej więcej tak: „ (…) mają zaszczyt zaprosić Sz. P. …”. Taka treść wymaga wstawienia imienia i nazwiska gościa w dopełniaczu (kogo?, czego?), czyli, np.: „ (…) mają zaszczyt zaprosić Sz. P. Agatę Staszewską”. Do Pary Młodej/Zapraszających należy odpowiednia odmiana listy gości i decyzja, czy dane nazwisko odmieniać, czy też nie. Zgodnie z zasadami języka polskiego wszystkie nazwiska należy odmieniać.Wyjątkiem są nazwiska żeńskie zakończone na inną literkę niż „a” oraz nazwiska męskie zakończone na „ua”, „u”, „o”, „e”.
Przykłady prawidłowych wpisów:
Iwonę Nowak i Jana Kowalskiego
Krzysztofa Komudę
Dorotę Korzeniowską z osobą towarzyszącą
Annę i Janusza Zuberem z dziećmi /
8.Ceny
Zaproszenia:
Podana cena zaproszenia obejmuje nadruk treści zaproszenia, nadruk nazwisk gości, nadruk dowolnego tekstu na okładkę oraz białą kopertę. W przypadku zamówień poniżej 20 szt. do zamówienia doliczana jest opłata w wysokości 30 zł za projekt i skład tekstu. ( *W przypadku zamówień od 20 sztuk dokładnie tego samego wzoru opłata nie występuje).
Exploding boxy
Każdy exploding box może zostać przerobiony na żądanie klienta. Niektóre zmiany wymagają więcej pracy dla grafika. Tego typu zmiany są możliwe, ale wymagają dodatkowych opłat.
zmiana tytułu na okładce, podpis pod życzeniami, data – 15 zł
Tworzymy również exploding boxy na indywidualne zamówienie z Państwa zdjęciami, datą, życzeniami lub napisem. Prosimy o kontakt z nami.
W godzinach pracy odbieramy telefony i odpowiadamy na maile.
polecam dopieszczony projekt z uwzględnieniem wszystkich moich nawet najmniejszych poprawek
Duży wybór zaproszeń w dobrej cenie. Szybka odpowiedź mailowa w sprawie ustalenia szczegółów. Polecam
Nie ma dla nich spraw nie do załatwienie. Bardzo dobry kontakt i szybka realizacja projektu ? Polecam.
Bardzo duży wybór zaproszeń, możliwość dostosowania wnętrza pod siebie, przemiła obsługa. Będę wracać.
Jestem bardzo zadowolony z usług, które są świadczone przez Bazar. Eksplodujące pudełka to po prostu rewelacja.
Razem z małżonką Izą jesteśmy bardzo zadowoleni. Zaproszenia wyszły idealnie!
Zamówienie zostało zrealizowane perfekcyjnie.Dziękuję bardzo!
+48 516 992 759
/nie odpowiadamy na sms'y/
ul. Woźna 7/8
61-777 Poznań
bazarkreatywny@wp.pl