Najczęściej zadawane pytania

Poniżej znajdziesz listę najczęściej zadawanych pytań. Jeśli jednak nie znalazłeś/aś odpowiedzi na swoje pytanie – skorzystaj z formularza kontaktowego.

1.Czy można przygotować inne dodatki z grafiką z zaproszenia?

Możemy dostarczyć wszystkie elementy papeterii z motywem z zaproszenia od winietek poprzez zawieszki do menu.

2.Czy można używać przygotowanego dla Nas projektu np. wykorzystać nasz projekt do stworzenia dodatków w innym miejscu?

Zaproszenia i dodatki zostają specjalnie spersonalizowane i przygotowane z Państwa tekstami i przesłane mailowo jedynie celem wglądu i sprawdzenia, przed wydrukiem.

Kupując nasze produkty nie nabywają Państwo prawa do projektu, a tym samym do rozporządzania nim. Wykonane przez nas projekty do druku pozostają naszą własnością i bez naszej zgody nie mogą być udostępniane osobom trzecim. Projekty podlegają ochronie prawnej.

3.Jak odmieniać nazwiska gości weselnych w zaproszeniach?

Imiona i nazwiska gości do personalizacji zaproszeń/kartek muszą być zapisane w pliku tekstowym np. programu Word, Notatnik, czy OpenOffice lub w treści maila.

Muszą być zapisane:

    • jedno pod drugim,
    • bez skrótów „Sz. P.” czy „W. P.”,
    • a także odmienione odpowiednio do treści zaproszenia
    • prosimy nie numerować listy,
  • prosimy o nie używanie drukowanych liter (chyba, że chcecie Państwo aby w takiej formie były wstawione do zaproszenia),

Personalizacja zaproszeń/kartek wykonywana jest metodą kopiuj-wklej, w dokładnie takiej wersji w jakiej została przez Państwa przesłana. Prosimy o bardzo dokładne sprawdzenie poprawności list przed ich przesłaniem. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikłe z błędów w przesłanej przez Państwa liście.

/Większość treści zaproszeń zaczyna się mniej więcej tak: „ (…) mają zaszczyt zaprosić Sz. P. …”. Taka treść wymaga wstawienia imienia i nazwiska gościa w dopełniaczu (kogo?, czego?), czyli, np.: „ (…) mają zaszczyt zaprosić Sz. P. Agatę Staszewską”. Do Pary Młodej/Zapraszających należy odpowiednia odmiana listy gości i decyzja, czy dane nazwisko odmieniać, czy też nie. Zgodnie z zasadami języka polskiego wszystkie nazwiska należy odmieniać.Wyjątkiem są nazwiska żeńskie zakończone na inną literkę niż „a” oraz nazwiska męskie zakończone na „ua”, „u”, „o”, „e”.

Przykłady prawidłowych wpisów:
Iwonę Nowak i Jana Kowalskiego
Krzysztofa Komudę
Dorotę Korzeniowską z osobą towarzyszącą
Annę i Janusza Zuberem z dziećmi /

4.Czy do zaproszeń jest również koperta?

Tak, biała grubsza.

5.Czy wykonują Państwo zaproszenia obcojęzyczne?

6.Jaki rodzaj papieru wybrać na projekt zaproszeń?

gramatura

Wybierając papier należy zwrócić uwagę na jego gramaturę. Gramatura to ciężar papieru wyrażony w gramach na metr kwadratowy jego powierzchni. Należy zwrócić uwagę, że gramatura nie odnosi się bezpośrednio do jego grubości czy sztywności. Tak więc dla przykładu, papier o gramaturze 250 gr/m^2 może być czasem sztywniejszy niż papier o gramaturze 300 gr/m^2.

Do  produkcji zaproszeń  nie nadają się papiery z niską gramaturą. Dla zaproszeń składanych polecamy papier min. 220g/m2, charakteryzujące się optymalnym poziomem sztywności. Dla zaproszeń nieskładanych / pojedyńcze kartki – im większa gramatura tym lepiej.

Kolor papieru

Do zaproszeń ze zdjęciem lub grafikami, polecamy wybór jasnego papieru, który najlepiej odzwierciedli kolory grafiki lub zdjęcia. Nadruki na ciemnych papierach np. granacie bedą niewidoczne, najlepiej nie zamawiać również nadruków na np. złocie – będą dużo mniej czytelne.

Rodzaj papieru

Przed wybraniem papieru  należy najpierw dokładnie przemyśleć koncepcję samego zaproszenia. Do wyboru są m.in. papiery perłowe metalizowane i fakturowane.

Przykładowo wybierając płótno możemy spotęgować efekt akwareli czy też uzyskać estetyczny i elegancki wygląd przy minimalistycznych wzorach. Wybierając papier perłowy zyskamy wygląd zaproszenia szlachetniejszy i bardziej wytworny, metalizowana powłoka dodaje szczególnego wyrazu, fantastycznie odbijaja światło.

Klienci decydujący się na konkretny rodzaj papieru powinni kierować się  również upodobaniem czy wolą wersję błyszczącą perłową czy matową z fakturą.

7.Gdzie znajdę ceny zaproszeń i dodatków?

Ceny zaproszeń znajdują się przy głównym zdjęciu kolekcji pod linkiem:

http://bazarkreatywny.pl/zaproszenia-okolicznosciowe/

Ceny dodatków z motywem zaproszenia znajdują się pod linkiem:

http://bazarkreatywny.pl/portfolio/dodatki-z-motywem-z-zaproszenia/

8.Czy wystawiamy FV za zaproszenia?

Oczywiście.

9.Zabrakło mi zaproszeń zamówionych u Państwa, a teraz potrzebuje jeszcze kilka dodatkowych zaproszeń.
Czy mogę zamówić dodruk?

Przechowujemy pliki do dnia imprezy, więc do tego dnia nie ma problemu z dodrukiem zaproszeń, lub przygotowaniem na ich podstawie innych elementów papeterii. Należy pamiętać jednak że druk jak i dodruk trwa również 5- 7 dni roboczych.

Po zakończeniu realizacji umowy – dzień imprezy /w przypadku zaproszeń, winietek itp./ Państwa pliki zostają skasowane.  W każdej chwili nasi klienci mogą również poprosić o usunięcie plików.

10.Chciałabym zobaczyć zaproszenia „na żywo”. Czy mogę przyjść do Państwa sklepu?

Oczywiście zapraszamy do naszego sklepu:

ul. Zielona 5/2 /Pl. Bernardyński/
61-851 Poznań
/POZIOM -1, W LEWO,
WEJŚCIE WSPÓLNE Z:
Boomdruk i Sichuan Restaurant/

Przed wyborem zaproszeń zachęcamy do obejrzenia zaproszeń na żywo, przede wszystkim warto zobaczyć i dotknąć papiery ozdobne.

11.Czy w Państwa ofercie dostępne są zawiadomienia?

Każde zaproszenia w naszej ofercie można zamienić na zawiadomienie, drukujemy wtedy tekst bez informacji o przyjęciu weselnym, prezentach i bez potwierdzenia.

12.Czy jest możliwość personalizacji kopert?

Niestety, nie ma możliwości personalizacji kopert.

13. Czy nowy projekt zaproszenia jest dodatkowo płatny?

Tak, wycena projektu następuje po ustaleniu z klientem szczegółów zlecenia. Ostateczna cena projektu zależy od ilości elementów na projekcie oraz jego pracochłonności. Każdy projekt wyceniany jest indywidualnie.

Więcej poniżej:

Tworzymy również projekty na indywidualne zamówienie. Jeśli macie Państwo swój pomysł, prosimy o kontakt mailowy – po poznaniu szczegółów będziemy mogli dokonać wyceny. Szanowni Państwo! Informujemy, że nie kopiujemy wzorów innych firm! Można oczywiście przesyłać linki, zdjęcia itp., aby zasugerować, o co mniej więcej chodzi, np. “chcielibyśmy, aby na przodzie czcionka było podobna do tej, składanie takie, rozmieszczenie tekstu jak tutaj, a grafika podobna do użytej w tym modelu” itp.Wycenę wysyłamy zazwyczaj w ciągu 1-2 dni roboczych.

14.Kiedy najlepiej rozdawać zaproszenia ślubne?

Zaproszenia zwykle rozdaje się gościom minimum 3 miesiące przed ślubem (nie ma reguły, można wcześniej, niektórzy rozdają później).

Warto wziąć pod uwagę:

  • czy goście są np. z zagranicy i np. wymagane jest zabukowanie lotu i hotelu, wzięcie urlop oraz zaplanowanie całej wizyty w Polsce.
  • w sytuacji, kiedy zapraszacie dużą liczbę gości  i nie jesteście pewni, czy wezmą udział w Waszym weselu, a musicie zapełnić salę „minimalną” liczbą gości i bierzecie pod uwagę zaproszenie kilku osób z listy dodatkowej, w przypadku kiedy ktoś zrezygnuje… Nie robi się tego na ostatnią chwilę, by nikt nie poczuł się urażony, że dopiero teraz informujecie go o weselu. Każdy musi mieć co najmniej miesiąc na zastanowienie się i danie Wam odpowiedzi.
  • Ślub odbywa się sezonie urlopowym, majówkę, Boże Narodzenie itp. – należy pamiętać, że wiele osób musi z dużym wyprzedzeniem zaplanować urlop lub grafik w pracy.
  • kiedy chcecie, by w dniu Ślubu towarzyszyło Wam wiele osób, a wszystkie zaproszenia zamierzacie rozdać osobiście – ciężko jest  rozdać wszystkie zaproszenia w 2/3 weekendy, trzeba się umówić, dojechać, porozmawiać, wypić kawę, a weekendy to również często jedyny czas, gdzie można załatwić inne sprawy związane ze Ślubem.

Wtedy warto zacząć rozdawać zaproszenia z dużym wyprzedzeniem pół rocznym a nawet rocznym.

Jeśli wiecie, kiedy chcecie rozpocząć rozdawanie zaproszeń, złóżcie zamówienie z odpowiednim wyprzedzeniem, aby mięć czas na poprawki i dopracowanie zaproszeń.

15.Podobają się Nam 2 projekty, czy można je połączyć?

Większość naszych projektów możemy modyfikować. Wyślijcie do nas wiadomość z opisem pożądanych zmian, a my zobaczymy czy są możliwe.

16.Kiedy zamówić dodatki ślubne?

Można złożyć zamówienie nawet, kiedy nie mają Państwo potwierdzonej ostatecznej listy gości. Przygotujemy projekty do druku a kiedy prześlą Państwo listy gości wycenimy i po opłaceniu przygotujemy zamówienie.

17.Czy są jakieś minimalne ilości zazroszeń i dodatków?

Minimalne zamówienie zaproszeń/ zawiadomień: 20 szt./Poniżej 20 szt. doliczana jest dopłata za skład zaproszenia do druku w wysokości 30 zł/.

Minimalne zamówienie dodatków:

http://bazarkreatywny.pl/portfolio/dodatki-z-motywem-z-zaproszenia/

18.Czy można wydrukować zaproszenia z informacją odnośnie chrztu?

Drukujemy dowolne teksty przesłane przez klienta.

19.Czy można przenieść grafikę na inny format zaproszenia?

Tak, tylko nie w każdym zaproszeniu każdy format jest możliwy, więc najlepiej jest napisać maila do nas z zapytaniem.

20.Na wydrukowanym zaproszeniu jest zły numer telefonu. Czy można poprawić?

Jeżeli wydruk różni się od zaakceptowanego zaproszenia, nie ma problemu z poprawą, natomiast jeżeli zaakceptowali Państwo zaproszenie z błędnymi danymi,  należy złożyć zamówienie na dodruk.

Przed wydrukiem zawsze wysyłamy spersonalizowany plik z wybraną przez Państwa czcionką i tekstem do wglądu żeby mieć pewność, że zaproszenie ma ostateczny kształt, którego Państwo oczekują.

Po otrzymaniu projektu można go zaakceptować albo zgłosić poprawki.

W przypadku błędu w zaakceptowanym do druku projekcie nie przyjmujemy reklamacji. Akceptacja projektu do druku zamyka proces dokonywania zmian ostatecznie. Po dokonaniu akceptacji do druku za wszelkie błędy związane z błędami w treści, za różnice zdań między zlecającymi odpowiada klient. Po akceptacji zlecającego ponosi on pełną odpowiedzialność w przypadku wystąpienia błędów w wydrukowanym zamówieniu, które nie zostały wskazane na etapie projektowania.

21. Na winietce brakuje literki. Czy można ją poprawić?

Jeżeli na  przesłanej przez Państwa liście była poprawna nazwa, a brakuje jej na wydrukowanej winietce, nie ma problemu z poprawką, natomiast jeżeli Państwa lista była niepoprawna należy złożyć zamówienie na dodruk. Minimalny dodruk winitek to 6 szt.

Personalizacja winietek wykonywana jest metodą kopiuj-wklej, bez czytania jej, w dokładnie takiej wersji w jakiej została przez Państwa przesłana. Nie ponosimy odpowiedzialności za błędy w druku wynikłe z błędów w przesłanej przez Państwa liście.

Co mówią o nas inni?

Szanowni Panstwo,
Bardzo dziekuje za torciki. Ich piekne wykonanie przeszlo moje oczekiwania.
Wspolpraca z Panstwem byla sama przyjemnoscia.
Z pewnoscia zarekomenduje Panstwa uslugi i profesjonalizm moim wszystkim znajomym.
Dziekuje
Magdalena


Magdalena

Jestem bardzo zadowolony z usług, które są świadczone przez Bazar. Eksplodujące pudełka to po prostu rewelacja.


Kamil

Razem z małżonką Izą jesteśmy bardzo zadowoleni. Zaproszenia wyszły idealnie!


Maciej

Zamówienie zostało zrealizowane perfekcyjnie.Dziękuję bardzo!


Ela

Dane kontaktowe

Telefon

+48 516 992 759
/nie odpowiadamy na sms'y/

Adres

sklep stacjonarny
ul. Zielona 5/2 /Pl. Bernardyński/
61-851 Poznań
/POZIOM -1, W LEWO,
WEJŚCIE WSPÓLNE Z:
Boomdruk i Sichuan Restaurant/

E-mail

bazarkreatywny@wp.pl